מעניין לחיות פה | 6010*
ברוכים הבאים לרשת מגדלי הים התיכון

בוא/י לגלות מה הופך את הדיור המוגן ברשת מגדלי הים התיכון לחוויית מגורים ברמה אחרת. בבעלות הרשת שבעה בתי דיור מוגן פעילים, המציעים דירות יוקרה אטרקטיביות ובסגנונות שונים, המספקים חווית מגורים וקשת רחבה של שירותים.

סגירה x

אליפות בני גיל הזהב

אליפות זהב בדיור מוגן

אליפות הזהב לבני הגיל השלישי שמתקיימת פעם בשנתיים ביוזמת רשת מגדלי הים התיכון היא כבר מזמן לא אירוע פנימי אלא ארוע לאומי לכל מי שנהנים מהנעורים המאוחרים.

אליפות גיל הזהב ה – 3  הוכיחה עד כמה כבר הפכה למסורת והיא מקבלת מקום בסדר היום הציבורי של ישראל ונותנת כבוד לספורטאים המבוגרים.

האליפות הינה רגע שיא שהוא פועל יוצא של עבודה תקשורתית אינטנסיבית שמתחילה כמה חודשים קודם לאירוע.  על מנת להבטיח תהודה משמעותית לתחרויות ולהביא לסדר היום התקשורתי את הסיפורים שעומדים מאחורי כל אחד מהמשתתפים, נחוצה עבודת הכנה ותחקיר יסודית.  המטרה התקשורתית הינה לתת מקום לגיבורים של האליפות – הספורטאים והספורטאיות שיספרו את הסיפור.

עם ההצגה הראשונה של האסטרטגיה התקשורתית לאליפות, בחירת הרעיונות, בחינת שיתופי פעולה ייחודיים עם גופי תקשורת מהשורה הראשונה בארץ – כיאה ליום חג שכזה, החל להתגבש ארסנל של סיפורים, רעיונות יצירתיים ונתונים שאינם מוכרים לציבור הרחב. כל אלו נתנו קרקע פורייה לחשיפה תקשורתית בהיקף נרחב ביותר והיוו את אחד מהמפתחות החשובים להצלחה של האירוע. הפיכתה של אליפות הזהב למסורת של רשת מגדלי הים התיכון שגדלה ומתחזקת משנה לשנה, מביאה לעידוד בני הגיל השלישי לעסוק בספורט, שזה לכשעצמו מסר חברתי חשוב, ובסופו של דבר מהווה אירוע שיא של הרשת וגאוות יחידה לדיירים כמו גם לצוות העובדים שלוקח חלק פעיל בעשייה.

מאחורי הספורטאים יש סיפורים נפלאים אותם צריך לתרגם לתקשורת טובה, חיובית ומרגשת שתהווה השראה בקרב קהל היעד שעבורו מיועדת האליפות. כך נחשפו קוראי ידיעות אחרונות לסיפורן המיוחד של המעודדות הרשמיות של האליפות, שהן גם סמל לאופטימיות, חברות אמת ונשיות בכל גיל.  כך גם שמע בערוץ 2 מנחם הורוביץ מה הוא הסוד לחיים ארוכים וטובים מדיירים מעל גיל 100 שמקפידים על ספורט מילדות כחלק מההתנהלות היומיומית שלהם. האירוע, אשר מותג כהלכה, משך אליו גם דמויות מוכרות מעולם הספורט הישן והחדש כאחד.  דוגמת טל ברודי ששימש נשיא האליפות, מוטל'ה שפיגלר ורבים נוספים מתחומי הבידור  והספורט לצד דמויות פוליטיות שראו בחשיבותו של אירוע זה ובאו לקחת בו חלק.

ביום שאחרי, הבנו שלא מדובר באירוע לאנשי הגיל השלישי, אלא שהציבור הישראלי כולו מתחבר אליו ומתעניין בו, החל מבני משפחתם של הדיירים וכלה במשתתפים מכל רחבי הארץ שחיפשו מסגרת ספורטיבית ותחרותית שמתאימה להם לקחת בה חלק ולממש את עצמם.

ולראייה, בתחרות שהתקיימה בספטמבר האחרון לקחו חלק פי שניים מתמודדים מזאת שקדמה לה והתקשורת סביב האירוע שילשה את עצמה בהתאם. בזכות עבודה מוצלחת מול הצוותים מבתי הרשת השונים ונציגים נמרצים מטעם ההנהלה, בזכות שיתופי פעולה שנבנו היטב עם כלי התקשורת (רדיו ת"א וקשת), מתחם מכובד ומוצל לצוותים שהגיעו בנציגות מכובדת מהטלוויזיה, מהעיתונות, מאתרי האינטרנט ומתחנות הרדיו השונות, בסיוע נוכחות מוגברת של צוות יועצי התקשורת  של בן חורין אלכסנדרוביץ'– הפקנו ארוע מוצלח שדובר וידובר בו רבות.

קרדיט: 
מיכל גולדנר, בן חורין אלכסנדרוביץ', משרד יחסי ציבור.

צרו עמנו קשר