הסדרי הנגישות ב"מגדלי הים התיכון"
"מגדלי הים התיכון" פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חוויית שרות העונה לצרכיו הייחודיים.
להלן הסדרי הנגישות בכלל הבתים:
חניה נגישה: קיים
דרך נגישה: קיימת דרך נגישה מהכניסה לכלל האזורים הציבורים.
עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים: קיים
לולאת השראה: קיים, באולמות יש מערכת הגברה קבועה מסוג לולאת השראה, וניתן לקבל במקום לולאות השראה ניידות עבור החוגים המתקיימים במקום
עמדת המתנה נגישה: קיים
שירותים נגישים: קיים
מעלית נגישה: קיים
בריכה: קיים מעלון, שירותי ומקלחות נגישות
רכזת הנגישות בחברה
במסגרת החוק, פועלת במשרד רכזת נגישות הגב' עדי נשרי. במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
– טלפון: 052-6322254, 073-2266426
– פקס: 073-2266440
– בדאר אלקטרוני: adin@meditowers.co.il
אתר אינטרנט
אתר החברה נגיש באמצעות רכיב הנגישות הקיים בסרגל העליון . כך לדוגמה, ניתן לבחור אפשריות ניגודיות צבעים, הפסקת אנימציות, הגדלת טקסט וכו'.
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 4.3.18