מעניין לחיות פה | 6010*
ברוכים הבאים לרשת מגדלי הים התיכון

בוא/י לגלות מה הופך את הדיור המוגן ברשת מגדלי הים התיכון לחוויית מגורים ברמה אחרת. בבעלות הרשת שבעה בתי דיור מוגן פעילים, המציעים דירות יוקרה אטרקטיביות ובסגנונות שונים, המספקים חווית מגורים וקשת רחבה של שירותים.

סגירה x
שתפו שלחו במייל הדפיסו

אירוע מעניין - "אל המושבה בת שלמה"

סיור מרתק של דיירי הבית בנורדיה, הנותן דיור מוגן בנורדיה, שילוב של ביקור במושבה עם טיול פריחה. יצאנו בשעות הבוקר מוקדמות, עוד שמזג האוויר לטובתנו ויש אוויר צח ונעים בחוץ. הגענו להר שלמה שם חווינו בתים מספרים. משם עלינו לתצפית בהר חורשן. צפינו בנוף מדהים ועוצר נשימה המתצפת על המושבה בת שלמה ושטחים אין סופיים של שדות חקלאות. בסיום חלקו הראשון של הסיור הגיעה לנו הפסקת התרעננות עצמאית בפונדק בת שלמה. בפונדק סעדנו בארוחה כיד המלך ומילאנו את קיבתנו על מנת שנוכל להמשיך לחלק השני של הטיול.

בת שלמה

לאחר התרעננות קצרה ומנוחה מהירה, חידשנו מצברים והמשכנו את דרכנו ישירות לגבעת הרקפות המדהימה ביופייה לראות וליהנות מהפריחה. הגבעה מלאה בפרחים שזכינו לראות בשלבי הפריחה ובחלק שבו הפרחים נמצאים בשיאם. בחלקו השני של הסיור, נכנסנו לקיבוץ עין השופט שם בקרנו בסליק חבוי.
ב-1945 נחפר סליק בעין השופט. הסליק נחפר על ידי מספר חברים תחת המתבן שכיום יש במקומו חדר כושר. מיקומו היה סודי והיה ידוע רק למקימיו שסירבו לגלות זאת גם שנים רבות לאחר הקמת המדינה. בסליק החביאו כלי נשק וציוד לחימה. רק לאחר יותר משישים שנה הסכים אחרון המקימים שהיה אז בן 96, לתת פרטים על מיקום הסליק.

משם המשכנו לעבר נחל השופט. הנחל המדהים מתחיל את דרכו בין היישובים רמת השופט ועין העמק, ומסתיים בהישפכו אל נחל קישון. המשכנו לדרכנו וירדנו להליכה מתונה על גשרים נוחים עד לתחנת הקמח. תחנתנו האחרונה הייתה במנחת מגידו, מנחת מגיד נמצא בעמק יזרעאל ומשמש בעיקר לטיסות קלות, שם נהנינו מפריחת הכלניות. שדה מגידו הפך פופולרי מאד בעיקר בזכות שדה הכלניות המדהים שנמצא סביבו.