מעניין לחיות פה | 6010*
ברוכים הבאים לרשת מגדלי הים התיכון

בוא/י לגלות מה הופך את הדיור המוגן ברשת מגדלי הים התיכון לחוויית מגורים ברמה אחרת. בבעלות הרשת שבעה בתי דיור מוגן פעילים, המציעים דירות יוקרה אטרקטיביות ובסגנונות שונים, המספקים חווית מגורים וקשת רחבה של שירותים.

סגירה x
שתפו שלחו במייל הדפיסו

פעילות ברמת השרון - טיול לרכבת העמק

החלטנו לעשות פעילות מעניינת במיוחד לדיירים שלנו ולקחנו אותם לטיול בלתי נשכח. הדיירים התענגו מכל רגע ולא הפסיקו לדבר על הטיול במשך שבועות.

הכל התחיל בבוקר מוקדם של יום אביבי שמנו פעמנו, דיירים ממגדלי הים התיכון מהבית ברמת השרון, לטיול "שובה של רכבת העמק" בהדרכת יריב פלד, מדריך ותיק היודע להעביר סיורים בצורה מקצועית ומעניינת..

בדרכנו לתחנה הראשונה, הסליק בעין השופט, שמענו את סיפורו ההיסטורי של קו רכבת העמק ואת הסיבות שהובילו להחלטה לחדשו. משם המשכנו לכפר יהושע, לתחנה החדשה של רכבת העמק המחודשת. עלינו לרכבת, התרווחנו על הכיסאות הנוחים ודהרנו על פני 4 תחנות, כשנוף העמק המוריק והר הגלבוע והר תבור נשקפים לפנינו. עד לתחנה האחרונה- בית שאן. הנסיעה ברכבת הייתה מעיין מנוחה במיוחד לאור העובדה שאת הנסיעה עשינו בשעות שהיו מעט מאד נוסעים ברכבת, דבר נתן לנו נסיעה רגועה ושקטה שתרמה לצבירת כוחות מחודשים להמשך היום.

המשכנו לארוחת צהריים בבית של לילי, ארוחה כיד המלך עשירה במאכלים טעימים וניחוחות שפשוט פתחו לנו מחדש את חוש הריח. במסגרת פרויקט "סירים וסיפורים" בעיר בית שאן, ניתנת למבקרים, וקבוצות מטיילים אפשרות לחוות, להכיר ולשבוע מארוחות בבתים פרטים של תושבים *- זוהי חוויה מדהימה המומלצת לכל אחד. על בטן מלאה ונפש שמחה שמנו פעמינו חזרה. כשלאורך המסלול המדריך, יריב פלד, מציין נקודות זווית נוספות הקשורות בראיה מדינית. לקראת הערב עייפים אך מרוצים חזרנו לבתים מלאי חוויות וסיפורים ויש לנו עדיין לאן לחלום.

לאחר היום הארוך הדיירים הגיעו לביתם, ברשת מגדלי הים התיכון, אפשר לומר שזה היה לילה שקט במיוחד כאשר רוב הדיירים הגיעו סיכמו את הערב בשינה רצופה עד הבוקר.