מעניין לחיות פה | 6010*
ברוכים הבאים לרשת מגדלי הים התיכון

בוא/י לגלות מה הופך את הדיור המוגן ברשת מגדלי הים התיכון לחוויית מגורים ברמה אחרת. בבעלות הרשת שבעה בתי דיור מוגן פעילים, המציעים דירות יוקרה אטרקטיביות ובסגנונות שונים, המספקים חווית מגורים וקשת רחבה של שירותים.

סגירה x
שתפו שלחו במייל הדפיסו

איך לשמור על הזיכרון?

איך לשפר את השינה שלנו

ריכוז הוא המפתח לזיכרון לכן מומלץ לא לעשות דברים באופן אוטומטי אלא למקד את תשומת הלב ולהתרכז בפעולה אחת בלבד. חשוב להרחיק דברים המסיחים את הדעת.

סביבה ועזרים חיצוניים תומכים בזיכרון, בניית סביבה מאורגנת הכוללת משטחי רישום רבים – יומן קיר, פנקסים, פתקיות צהובות. הגדרת מקומות בבית להנחת החפצים. היעזרות במחשבים ובטכנולוגיות שונות .

חזרות, חזרות, חזרות ועוד חזרות טובות לזיכרון. רצוי לעשות הפסקה בין חזרה לחזרה, רצוי לחזור בקול רם על הדברים שרוצים לזכור .

קישור של מידע חדש עם מידע קודם. מומלץ לקשור כל מידע חדש
אותו מבקשים לזכור עם מידע ידוע קודם. הקישור יכול להיות של משמעות  או של צליל.

ארגון המידע (אחסון נכון): רצוי לארגן כל מידע שרוצים לזכור , ליצור תת קבוצות,  משפטי מפתח, ראשי תיבות וסימנים שונים.

יצירת תמונות בדמיון: לראות בדמיון תמונה חיה ומפורטת ואם אפשר גם מצחיקה ומשעשעת של המידע אותו רוצים לזכור.
פסק זמן ושימוש ב"גמדי זיכרון": כאשר מילה נמצאת על "קצה הלשון" ואינה נשלפת, מומלץ לעשות פסק זמן, ולעבור לעיסוק אחר. המילה המבוקשת תעלה מעצמה עם הזמן.
התחדשות: המוח האנושי אוהב אתגרים. מומלץ ללמוד כל יום דבר חדש.
חשיבה חיובית: שיפור הזיכרון מתחיל בחשיבה חיובית על עצמנו.

שמירה על אורח חיים בריא: למוח ולזיכרון, תזונה בריאה ומגוונת, פעילות גופנית קבועה ופעילויות פנאי מאתגרות ומתחדשות .

צרו עמנו קשר